Impact Hub Bratislava vďaka podpore Nadácie VÚB prináša aj v roku 2017 sériu workshopov pre ženy s rozbehnutým podnikateľským zámerom, so zmysluplnou komunitnou aktivitou, pre dámy, ktoré sa vo svojich zručnostiach chcú posunúť o krok ďaľej. Tento rok sme pripravili workshopy na rozšírenie si vedomostí v oblasti online komunikácie a marketingu. Po jarnej sérii Business Women Workshops venovanej začiatočníčkam, otvárame v septembri druhú sériu workshopov pre pokročilejšie záujemkyne pod novým názvom Women Love Digital.

sériu workshopov Women Love Digital ti prinášame vďaka podpore Nadácie VÚB

nadacia

Women Love Digital
Inkubačnú sériu workshopov so zameraním na online komunikáciu a marketing organizujeme v spolupráci s agentúrou Bottle a Digitálnou Garážou od Google. Budeme sa venovať content marketingu, webovej analytike, PPC reklamám a ďalším témam. Počas workshopov sa zameriame na modelové situácie z vašich projektov. Kapacita workshopov bude maximálne 8-10 miest. Workshopy budú prebiehať v Impact Hube vždy v pondelok medzi 18:30 a 20:30. Novinkou je úvodný Bootcamp, na ktorom lektori odporúčia účastníčkam konkrétne workshopy podľa potrieb ich projektov / zámerov.

Prihlasovanie
Prihlasovanie na workshopy je otvorené iba cez vstupný Bootcamp. Záujemkyne by mali mať svoj podnikateľský projekt / prospešnú aktivitu už rozbehnutú aj v online prostredí. Výber 24 účastníčiek do Bootcampu bude založený na základe inovatívnosti, udržateľnosti a online aktivite ich projektu. Pri prihlasovaní je potrebné vyplniť formulár so základnými otázkami ohľadom konkrétneho projektu. Workshopy, ako aj bootcamp sú pre vybrané účastníčky vďaka podpore Nadácie VÚB bezplatné.

Ocenenia / Výhry
Na konci série workshopov budú 3 ženy s najúspešnejšími projektami ocenené. Každá z nich získa 3 hodiny individuálnych mentoringov u lektorov z agentúry Bottle a co-workingové členstvo v Impact Hub Bratislava. Účastníčky Bootcampu budú automaticky zaradené do VÚB Biznis akadémie pre podnikavé ženy zameranej na rozšírovanie celkových podnikateľských zručností na konci októbra 2017.

BOOTCAMP: Introduction to workshops – 25.9.2017 o 17:30 | lektori: Google Digitálna Garáž x Bottle x Impact Hub Bratislava
Vstupný Bootcamp uvedie 24 vybraných účastníčiek do problematiky online marketingu a predstaví 6 hlavných workshopových tém. Prostredníctvom konceptu See-Think-Do-Care od Avinasha Kaushika vypracujeme marketingovú stratégiu pre váš projekt. Každá účastníčka krátko odprezentuje svoj projekt a absolvuje krátky mentoring s lektormi. Následne bude dvanásť dám vybraných do inkubačnej série 3 workshopov, ktoré im v rámci riešených tém najviac pomôžu posunúť ich projekt ďalej. Zvyšným 12 účastníčkam bude odporúčený jeden najvhodnejší workshop.

Registrácia na Bootcamp je otvorená iba do 21.septembra!
Príhlás sa na Bootcamp

Workshop #1: Copywriting 2.10.2017 o 18:30 | lektor: Maroš Hámorský
Prečo by ste mali písať texty ako pre siedmakov na základnej škole? Ako môže aj dobrý web pokaziť zlý text? Prejdeme si jednotlivé online formáty od článkov na blogu cez statusy na sociálnych médiách až po newslettre. Zistíte akú štruktúru by mal mať článok, na aké titulky ľudia klikajú, prečo je úvod článku dôležitý, ako text prehľadne členiť a aký je ozdiel copywritingu na webe, sociálnych sieťach a v newslettroch.

Workshop #2: Social media 09.10.2017 o 18:30 | lektor: Juraj Horný
Znalosť sociálnych sietí je dnes nevyhnutnosťou. Workshop bude zameraný na základy komunikácie, ako prezentovať svoju značku tak, aby to malo hlbší zmysel ako len počet lajkov a zdieľaní. Ako pracovať s komunitou a zaoberať sa aj hlbšími metrikami, ktoré majú vplyv na predaj alebo povedomie o značke. Plus veľa rýchlych hackov, ako si to celé čo najlepšie zefektívniť a zjednodušiť.

Workshop #3: Content Marketing 16.10. 2017 o 18:30 | lektor: Kamil Aujeský
Workshop content marketingu s Kamilom Aujeským dvojnásobným blogerom roka bude zameraný na efektívne vytváranie obsahu, ktorý zaujíma používateľov vo vašej cieľovej skupine. Zistíte ako za minimálne financie dokážete generovať viac obsahu, ktorý bude pravidelne na očiach vašim potenciálnym zákazníkom.

Workshop #4: Webová analytika 23.10.2017 o 18:30 | lektor: Juraj Frank
Čo je to vlastne web analytika a ako ju viem využiť pre svoj biznis? Odporúčané postupy správneho nastavenia webovej analytiky, vďaka ktorým sa nestratíte v záplave dát a štatistík. Čo robíte dobre a kde prichádzate o najviac peňazí? Ukážeme si kľúčové reporty, vďaka ktorým vyladíte váš online projekt na vyšší výkon. Praktické ukážky a overené nástroje na web analytiku.

Workshop #5: SEO 30.10.2017 o 18:30 | lektor: Marek Šulik
Na prvé tri neplatené odkazy vo vyhľadávači Google kliká viac ako polovica všetkých užívateľov a na druhú stranu výsledkov vyhľadávania sa dostane iba 5% z nich. Ak chcete priviesť týchto ľudí na vašu stránku, tak nemôžte zabudnúť na správnu optimalizáciu vašej stránky. Na workshope vám ukážem, ako na to.

Workshop #6: PPC reklama 6.11.2017 o 18:30 | lektor: Michal Stín
Workshop PPC reklamy s Michalom Stínom vás prevedie nespočetnými možnosťami inzercie na internete. Na workshope sa dozviete takmer o všetkých možnostiach inzercie cez reklamné systémy Google a Facebook. Zároveň sa dozviete ako postupovať, keď chcete začať s PPC reklamou s minimálnym rozpočtom.

tina
Martina Sokolíková | Marketing Coordinator, Google
V Googli vedie iniciatívu Growth Engine a naplno se venuje digitálnej transformácií v Českej republike a na Slovensku. Jej hlavným cieľom je udržateľné začlenenie online marketingu do vzdelávania na stredných a vysokých školách. A poskytnúť tak študentom a mladým podnikateľom zručnosti pre vlastné online podnikanie alebo budúcu kariéru. Martina odštartovala online marketingovú karéru v Trivagu a pokračovala business developmentom startupov v Berlíne. Túžba po domove ju priviedla späť na Slovensko, kde pôsobila v online marketingových agentúrach a začala svojch vlastný online business. Spravovala kampane pre klientov ako Microsoft, UPC a mbank. Vo voľnom čase je vášnivá cestovateľka a známa milovníčka mačičiek.

m sulik
Marek Šulik | Strategy Director, Visibility
Online marketingu sa venuje od roku 2009. Vo Visibility vystriedal viacero úloh momentálne na pozícii Strategy Director riadi interný marketing agentúry. Vo voľnom čase rád bicykluje, cestuje a pije pivo. Z pozície Strategy Director viedol za posledné roky takmer 50 rôznych školení, workshopov a mentoringov. Píše o SEO, analytike, e-commerce a ďalších oblastiach online marketingu. O svoje bohaté skúsenosti sa rád podelí. Pôsobí taktiež ako lektor vo vzdelávacom projekte Truniversity a v coworkingu Impact Hub.V roku 2017 sa stal certifikovaným trénerom v Google Partners pre oblasť analytiky.

k aujesky
Kamil Aujeský | Digital Marketing Consultant
Online marketingový stratég a konzultant s viac ako 9-ročnými skúsenosťami. V roku 2016 a v roku 2017 vyhral so svojím blogom www.digitalnyblog.sk súťaž Bloger Roka v kategórii IT, inovácie a biznis. Organizuje event Digitálny štvrtok a moderuje vlastnú video show Marketing Backstage, ktorá odhaľuje zákulisie slovenskej reklamy a marketingu. Zodpovedný za zvyšovanie digitálnej gramotnosti na Slovensku v projekte Digitálna Garáž.

m hamorsky
Maroš Hamorský | Creative Team Leader, Zaraguza
Copywriter a idea maker s viac ako 6-ročnými skúsenosťami. Dnes je Creative Team Leader v Zaraguze. Od roku 2014 je členom ADC Slovakia, ktoré združuje najoceňovanejších kreatívcov na Slovensku .Je autorom niekoľkých kampaní, ktoré získali ocenenia za kreativitu na domácich, aj zahraničných reklamných festivaloch.Maroš bol porotcom študentskej súťaže Cirkulátor, členom „preliminary jury“ medzinárodnej súťaže Cresta Awards a špecialistom Zlatého klinca v kategórii Interactive & Online.

m stin
Michal Stín | Google Partners Certified Trainer, Spoluzakladateľ Truniversity
Online marketingu sa venuje 5 rokov. Jeho hlavnou špecializáciou sú PPC reklamy v Google AdWords a na Facebooku. Prvé skúsenosti nabral v agentúre Online Toro (kedysi RUonline), neskôr prešiel do reklamnej agentúry daren&curtis. Mišo je spoluzakladateľ vzdelávacieho projektu Truniversity. Počas svojej praxe pracoval na viac ako 60 projektoch z rôznych oblastí, od malých a stredných klientov cez start-upy až po veľké firmy ako Lenovo a Zoznam.sk.V roku 2017 sa stal certifikovaným trénerom v Google Partners pre oblasť analytiky.

j frank
Juraj Frank | Digitálny analytik, Google Partners Certified Trainer
Juraj by jedného dňa chcel pilotovať Airbus A380, ale momentálne sa špecializuje na digitálnu analytiku a stratégiu digitálnych kampaní.V minulosti pôsobil v digitálnej agentúre Volis International, v ktorej pracoval pre klientov ako Peugeot, Slovenské národné divadlo, FashionTV alebo TA3. Dnes je digitálny analytik v spoločnosti Orange Slovensko.Juraj je spoluorganizátorom konferencie o webovej analytike MeasureCamp Bratislava. Od roku 2013 sa venuje vzdelávaniu digitálnych agentúr ako certifikovaný tréner Google Partners.

j horny
Juraj Horný | Online marketér, Exponea
Online marketér s viac ako 7-ročnými skúsenosťami. Primárne sa zameriava na social media komunikáciu a jeho priezvisko je ice breaker v každej anglicky hovoriacej krajine. Strávil takmer 2 roky v Pizza SEO, 4 roky v TRIAD Advertising a omentálne pracuje v Exponea na komunikácií svetového online produktu. Je jedným z prvých social ľudí, ktorí sa venovali stratégií veľkých značiek. Podieľal sa na desiatkach kreatívnych kampaní pre klientov ako je ČSOB, O2, či adidas.V rámci sledovania social media trendov vedie školenia, ako využiť sociálne siete vo svete e-commerce, neziskových organizácií a FMCG značiek.