- This event has passed.
Visibility menu: Použiteľnosť webu
28. januára 2016 @ 9:00 - 16:30
Udalosť Navigation
POUŽITEĽNOSŤ WEBU Z OBSAHOVÉHO, ŠTRUKTUROVÉHO, SEO A UX HĽADISKA
8:45 – 9:00 Raňajky
Kakaovo-tvarohový koláč z dielne Bol raz jeden človek. Ideálny ku káve alebo k čaju.
09:00 – 12:00 Matej Orovan: Použiteľnosť webstránky z UX hľadiska
O čom to bude:
Téma, na ktorú sa nekladie veľký dôraz. A pritom ide o rovnako dôležitú časť ako je dizajn. Aj keď je webstránka vizuálne pekná, návštevník nemusí vykonať konverziu. Preto vás vo workshope naučím, čo je na webstránke naozaj podstatné a prečo je dôležité testovať jej použiteľnosť, aj keď vyzerá na prvý pohľad dokonale. V rámci UX sa budeme venovať UI a usability webstránok a pozrieme sa aj na A/B testovanie.
Čo sa naučíte:
- čo je to použiteľnosť a prečo je dôležitá,
- ako správne optimalizovať stránku z UI a usability hľadiska,
- prečo je dôležité klásť dôraz na mobilný dizajn a ako s ním pracovať,
- ako nadobudnuté skúsenosti z UI a usability pretaviť do vašej stránky,
- ako A/B testovať webstránky
12:00 – 13:00 Chutný obed v reštaurácii Twenties
13:00 – 16:00 Marcel Machovič: Obsahová kampaň
O čom to bude:
Kvalitnú SEO optimalizáciu v súčasnosti potrebuje každá web stránka alebo eshop, ktorý chce získavať návštevnosť z vyhľadávania. Na to, aby ste boli vidieť vo vyhľadávaní nestačí len vykonať zopár drobných úprav na webe a registrovať sa do katalógov. SEO sa neustále mení a vyvíja a preto je potrebné prispôsobovať sa zmenám. Na kurze sa preto dozviete všetko podstatné, čo potrebujete k dosiahnutiu top pozícií vo vyhľadávači.Po teoretickej časti bude nasledovať praktický workshop, kde budeme analyzovať vybranú web stránku/eshop a ukážeme si jednotlivé chyby a vylepšenia v praxi.
Čo sa naučíte:
- ako optimalizovať web stránku alebo eshop,
- ktoré metriky sledovať pri vyhodnocovaní kvality webu,
- aká je sila spätných odkazov a kde ich získať,
- prečo top pozície neznamenajú automaticky aj zvýšenú návštevnosť.
16:00 – 16:30 Diskusia s lektormi