- This event has passed.
HUB NGO Workshop: Gamifikácia pre neziskovky
30. júla 2015 @ 17:30 - 20:00
10€Udalosť Navigation
Vďaka čomu nás hry dokážu tak zaujať, že im týždenne venujeme 3 miliardy hodín? A ako by sme mohli ich potenciál využiť na tvorbu vzdelávacích nástrojov či aktivít na podporu sociálnej zmeny? Ukazuje sa, že využitím správnych herných nástrojov dokážeme odkomunikovať také problémy, ako enviromentálne znečistenie, ľudské práva, či podporenie občianskej angažovanosti.
Čo sa na HUB NGO Workshope dozvieš?
- ako využiješ prvky gamifikácie pri komunikácii neziskových aktivít,
- ako hravo pritiahneš pozornosť verejnosti aj k témam, ktoré riešiš so sojou neziskovkou,
- ako úspešne využili gamifikáciu iní ( case-studies),
- a naučíš sa pozerať na komunikáciu svojich aktivít ako “hráč” a vďaka tomu budeš do nich vedieť hravo zapojiť ostatných ( workshopová časť – modelové situácie).
Gamifikácia identifikuje kľúčové prvky v hrách a aplikuje ich na riešenie skutočných problémov v našom reálnom svete. Na našom workshope si ukážeme, ako sa dá nahliadať na prácu NGOs pomocou hier a prakticky si vyskúšame, ako by ste mohli využiť gamifikáciu v neziskovej organizácii.
Pre koho je HUB NGO Workshop?
Pre ľudí z neziskoviek, občianskych či komunitných projektov, ktoré s komunikáciou začínajú alebo si s ňou dlhodobo nevedia dať rady. Ideálne je mať už rozbehnutý projekt, aby sme ti vedeli poradiť na konkrétnych krokoch, čo zlepšiť a vyladiť.
Kedy sa HUB NGO Workshop uskutoční?
Pondelok 30. júla od 17:30 do 20:00
Koľko HUB NGO Workshop stojí?
Vďaka nášmu partnerovi Nadácii VÚB ťa 2 hodinový workshop stojí len 10€. Kapacita je obmedzená.
Kto vedie workshop? – Marcel Klimo a Oliver Šimko
Oliver vyrastal v poslednej dekáde minulého storočia. To znamená, že nám nechcel prezradiť jeho presný vek ;-). V detstve sa mu dostali pod ruky dnes už legendárne herné tituly, ktoré v ňom vyformovali silný vzťah ku hrám. Vyštudoval Andragogiku (vzdelávanie dospelých), kde sa mu poznanie o ľudskej motivácií, správaní a návykoch dostali pod kožu. Počas školy naberal skúsenosti ako projektový manažér pre AIVD (Asociácia inštitúcií vzdelávania dospelých). V rámci štúdia sa zoznámil s myšlienkou gamifikácie, ktorá ho odvtedy už nepustila.
Po absolvovaní univerzity zúročil svoje skúsenosti na vlastných gamifikačných projektoch. V súčasnosti naberá zručnosti na stáži v rámci kalifornskej Enterprise Gamification Consultancy. Výsledky ho motivovali k založeniu vlastného gamifikačného štúdia Luducrafts. V ňom aplikuje herné princípy pri riešení problémov a dosahovaní cieľov domácich či zahraničných klientov.
Marcel je hrdý geek, obdivuje Tima Burtona (same here) a spolu s priateľmi založil portál SpaceUnicorn.sk, ktorý na Slovensku spája všetky tvory a výtvory popkultúry. Miluje hry a dá sa povedať, že sa nimi aj živí. Je totiž Gamification konzultant a game dizajnér. Čo takýto človek robí? Radí klientom rôznymi spôsobmi. Jednej firme pomohol zanalyzovať ich registračný proces do online aplikácie, rozšíriť ho o jednoduché prvky gamifikácie. Ďalšej pomohol navrhnúť vzdelávací program, v ktorom sa účastníci musia špecializovať a následne si pomáhať navzájom, aby mohli dokončiť školenie.