Impact Hub Bratislava vďaka podpore Nadácie VÚB prináša aj v roku 2017 sériu workshopov pre ženy so začínajúcim podnikateľským nápadom, so zmysluplnou komunitnou aktivitou, pre študentky a dámy, ktoré sa vo svojich zručnostiach chcú posunúť o krok ďaľej. Tento rok sme pripravili série workshopov na získanie zručností v oblasti online komunikácie a marketingu. Prvú sériu šiestich workshopov v mesiacoch máj a jún venujeme dámam začiatočníčkam, na jeseň otvoríme druhú sériu 6-7 workshopov pre pokročilejšie záujemkyne. Workshopy budú prebiehať v Impact Hube vždy v utorok medzi 1830-2030, na každý sa bude dať prihlásiť jednotlivo cez našu web stránku, kapacita každého workshopu je cca 20 účastníčok.

Business Women Workshops ti prinášame vďaka podpore Nadácie VÚB

nadacia

Workshopy 2017: Online marketing a komunikácia pre začiatočníčky

Workshop #1: Digitálna garáž 9.5.2017 18:30 – lektor: Martina Sokoliková
Digitálna garáž pomôže účastníčkam zorientovať sa v digitálnom svete – od zásad, ktoré má spĺnať dobrá webová stránka, cez tipy ako začať s digitálnym marketingom či internetovým exportom, až po využívanie pokročilejších analytických nástrojov alebo optimalizáciu webovej stránky pre vyhľadávače. Workshop je určený začínajúcim podnikateľkám, alebo študentkám, ktoré by chceli zdokonaliť svoje digitálne zručnosti pre budúce podnikateľské aktivity alebo rozvoj kariéry.
W1: Kapacita naplnená
Workshop #2: Copywriting 16.5.2017 – lektor: Maroš Hamorský
Prečo by ste mali písať texty ako pre siedmakov na základnej škole? Ako môže aj dobrý web pokaziť zlý text? Prejdeme si jednotlivé online formáty od článkov na blogu cez statusy na sociálnych médiách až po newslettre.
W2: Kapacita naplnená
Workshop #3: Email marketing 23.5.2017 – lektor: Marek Šulik
Ako tvoriť newslettery tak, aby neotravovali a ako vôbec zistiť, či sú moje kampane úspešné? Prečo je email jeden z najefektívnejších marketingových nástrojov? Ukážeme si v akých nástrojoch sa dajú newslettery tvoriť a posielať, ako ich testovať a ako vyhodnocovať ich úspešnosť.
W3: Kapacita naplnená
Workshop #4: Facebook stratégia 30.5.2017 – lektor: Marek Šulik
Komunikovať na sociálnych sieťach bez stratégie je často horšie ako nekomunikovať vôbec. Ako si vytvoriť základnú stratégiu a aké sú základné predpoklady jej úspechu? Ukážeme si nástroje, ktoré mi na Facebooku pomôžu pri tvorbe a zdieľaní obsahu.
W4: Kapacita naplnená
Workshop #5: Web s Websupportom 6.6.2017 – lektor: Jakub Chutňák
Prejdeme si krok po kroku celým procesom tvorby vlastnej profesionálnej a modernej webstránky jednoducho a rýchlo. Získaš prehľad aj o základných pojmoch a nástrojoch pri tvorbe webu. Zvládneš to aj bez základov programovania.
W5: Kapacita naplnená
Workshop #6: Content marketing: tipy a nástroje 13.6.2017 – lektor: Kamil Aujeský
Workshop je venovaný vytváraniu marketingového obsahu a nástrojom, ktoré ti pri vytváraní obsahu môžu pomôcť. Ukážem pár zaujímavých tipov a úvah, ktoré sa ti pri vytváraní obsahu zídu. Prejdeme si nástroje na vytváranie infografiky, postov a fotobanky, ktoré majú free photo aj na komerčné účely.
W6: Kapacita naplnená

Workshopy sa konajú v utorok večer od 18:30 do 20:30 u nás v Impact Hube, cena je 10 EUR na osobu. Kapacita workshopu je obmedzená cca 20 osôb, na každý workshop sa prihlasuje osobitne na našej web stránke pomocou google formuláru. Do 48 hodín vám príde potvrdzovací email s ďaľšími informáciami. Workshopy sú určené pre fyzické osoby, je potrebné si priniesť vlastný notebook.

Lektori:

Martina Sokolíková

Marketing Coordinator, Google

V Googli koordinuje dva marketingové projekty pre slovenský trh – program Google Partners pre online marektingové agentúry a vzdelávací projekt Digitálna Garáž. Jej prvá stáž v rámci online marketingu bola v nemeckom vtedy-startupe Trivago. Následne viedla z Berlína business development online startupu shopalike.sk na slovenskom trhu. Pred Googlom načerpala skúsenosti na Slovensku vo firmách Online Toro, ui42 a gatogato. Vo voľnom čase je závislá cestovateľka, fotografuje, hrá badminton a miluje výzvy.

Marek Šulik

Strategy Director, Visibility

Online marketingu sa venuje od roku 2009. V súčastnosti pracuje ako Strategy Director v digitálnej agentúre Visibility. Okrem toho pôsobí ako Google Partners Certified Trainer pre oblasť webovej analytiky. Ako lektora ho môžete vidieť aj v projekte Truniversity a v bratislavskom Impact HUBe. Za posledné roky viedol viac ako 50 rôznych školení, workshopov, mentoringov a publikoval 150 člańkov. Vo voľnom čase rád bicykluje, cestuje a nepracuje.

Maroš Hamorský

Creative Team Leader, Zaraguza

Do Zaraguzy nastúpil ešte ako študent a v rámci Zaraguza Digital Academy. O 3 roky neskôr sa do Zaraguzy vrátil už ako copywriter. Medzitým pracoval v reklamnej agentúre Triad Advertising, kde vymýšľal kampane pre klientov ako O2, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel, Kingswood, Birell, OMV, ČSOB a ďalších. Bol porotcom študentskej súťaže Cirkulátor, členom “preliminary jury” medzinárodnej súťaže Cresta Awards a taktiež špecialistom pre kategóriu Interactive & online národnej súťaže Zlatý klinec.

Jakub Chutňák

Customer Service/Product Lead, WebSupport

Vo Websupporte sa stará o produkt na jednoduché vytvorenie webovej stránky – Vlastná webstránka a o spokojnosť zákazníkov ako pracovník podpory. Tvorbe webových stránok sa venuje už od svojich 13 rokov. Zaujíma sa o masové médiá, reklamu, webdizajn a rôzne druhy informačných technológií.

Jana Melišová

Senior UX designer, ui42

Použiteľnosti webových aplikácií sa do hĺbky venuje vyše 15 rokov. Pilierom jej práce je zmyslupná funkčnosť rôznych foriem online riešení, ich dobrá použiteľnosť s orientáciou na skutočného používateľa a efektívny grafický dizajn. Je autorom riešení mnohých UX projektov pre veľkých slovenských i zahraničných klientov. Prednáša a školí pracovníkov na online oddeleniach väčších firiem. Učí User Eperience na Fakulte informatiky a informačných technológií STU.

Kamil Aujesky

Kamil Aujeský

Digital Marketing Consultant

Kamil má s marketingom cca 9 ročné skúsenosti. Ako digital marketing konzultant sa zameriava na tvorbu komplexných online marketingových stratégií. Píše blog na www.kamilaujesky.com, s ktorým vyhral titul Blogera roka v kategórií IT & Inovácie Okrem toho sa ako Google Partners Certified Trainer venuje vzdelávaniu cez TRUNIVERSITY. Pracoval pre klientov ako Coca-Cola, Samsung, ZľavaDňa, Microsoft, Unicef a asi 200 ďalších.

Na workshopoch spolupracujeme s týmito značkami

eduma eduma eduma eduma