Workshopy Women Love Digital sú späť!

Vzdelávaniu všetkých podnikavých a kreatívnych žien sa budeme venovať aj na jar 2018. Program bude tento raz venovaný začiatočníčkam, ktoré získajú prehľad v kľúčových témach digitálu. Top experti na online marketing ich prevedú témami od social media, cez SEO až po content marketing. Aj teraz na programe spolupracujeme s chalanmi z digitálnej agentúry Bottle.

Celá séria bude prebiehať u nás v Impact HUBe na Hviezdoslavovom námestí. Štartujeme už 17. apríla, workshopy začínajú vo večerných hodinách od 18:30, aby ste ich mohli stíhať popri full-time povinnostiach. Chceme, aby si užitočné tipy a nové zručnosti odnieslo čo najviac z vás. Po novom sme preto rozšírili kapacitu na 25-30 miest. Pridali sme aj pár nových tém, o ktorých zverejníme bližšie informácie čoskoro na našom webe a Facebook-u

Na každý workshop sa treba registrovať zvlášť, cez registračné formuláre nižšie. Kapacita je obmedzená, preto si obsaď svoje miesto čím skôr.

Celú sériu workshopov Women Love Digital ti prinášame bezplatne vďaka podpore Nadácie VÚB

nadacia

Workshop #1: Copywriting 17.04.2018 o 18:30 | lektor: Maroš Hamorský

Prečo by ste mali písať texty ako pre siedmakov na základnej škole? Ako môže aj dobrý web pokaziť zlý text? Prejdeme si jednotlivé online formáty od článkov na blogu cez statusy na sociálnych médiách až po newslettre. Zistíte akú štruktúru by mal mať článok, na aké titulky ľudia klikajú, prečo je úvod článku dôležitý, ako text prehľadne členiť a aký je ozdiel copywritingu na webe, sociálnych sieťach a v newslettroch.

Prihlás sa

Workshop #2: SEO 24.04.2018 o 18:30 | lektor: Marek Šulik

Na prvé tri neplatené odkazy vo vyhľadávači Google kliká viac ako polovica všetkých užívateľov a na druhú stranu výsledkov vyhľadávania sa dostane iba 5% z nich. Ak chcete priviesť týchto ľudí na vašu stránku, tak nemôžte zabudnúť na správnu optimalizáciu vašej stránky. Na workshope vám ukážem, ako na to.

Prihlás sa

Workshop #3: Social media 02.05.2018 o 18:30 | lektor: Juraj Horný

Znalosť sociálnych sietí je dnes nevyhnutnosťou. Workshop bude zameraný na základy komunikácie, ako prezentovať svoju značku tak, aby to malo hlbší zmysel ako len počet lajkov a zdieľaní. Ako pracovať s komunitou a zaoberať sa aj hlbšími metrikami, ktoré majú vplyv na predaj alebo povedomie o značke. Plus veľa rýchlych hackov, ako si to celé čo najlepšie zefektívniť a zjednodušiť.

Prihlás sa

Workshop #4: Online video 09.05.2018

Workshop #5: Content Marketing 15.05 2018

Workshop #6: Mailchimp 22.05.2018

m sulik
Marek Šulik | Strategy Director, Visibility
Online marketingu sa venuje od roku 2009. Vo Visibility vystriedal viacero úloh momentálne na pozícii Strategy Director riadi interný marketing agentúry. Vo voľnom čase rád bicykluje, cestuje a pije pivo. Z pozície Strategy Director viedol za posledné roky takmer 50 rôznych školení, workshopov a mentoringov. Píše o SEO, analytike, e-commerce a ďalších oblastiach online marketingu. O svoje bohaté skúsenosti sa rád podelí. Pôsobí taktiež ako lektor vo vzdelávacom projekte Truniversity a v coworkingu Impact Hub.V roku 2017 sa stal certifikovaným trénerom v Google Partners pre oblasť analytiky.

 

m hamorsky
Maroš Hamorský | Creative Team Leader, Zaraguza
Copywriter a idea maker s viac ako 6-ročnými skúsenosťami. Dnes je Creative Team Leader v Zaraguze. Od roku 2014 je členom ADC Slovakia, ktoré združuje najoceňovanejších kreatívcov na Slovensku .Je autorom niekoľkých kampaní, ktoré získali ocenenia za kreativitu na domácich, aj zahraničných reklamných festivaloch.Maroš bol porotcom študentskej súťaže Cirkulátor, členom „preliminary jury“ medzinárodnej súťaže Cresta Awards a špecialistom Zlatého klinca v kategórii Interactive & Online.

 

j horny
Juraj Horný | Online marketér, Exponea
Online marketér s viac ako 7-ročnými skúsenosťami. Primárne sa zameriava na social media komunikáciu a jeho priezvisko je ice breaker v každej anglicky hovoriacej krajine. Strávil takmer 2 roky v Pizza SEO, 4 roky v TRIAD Advertising a omentálne pracuje v Exponea na komunikácií svetového online produktu. Je jedným z prvých social ľudí, ktorí sa venovali stratégií veľkých značiek. Podieľal sa na desiatkach kreatívnych kampaní pre klientov ako je ČSOB, O2, či adidas.V rámci sledovania social media trendov vedie školenia, ako využiť sociálne siete vo svete e-commerce, neziskových organizácií a FMCG značiek.