Prečo rozvíjať svoje podnikanie aj o prospešný rozmer?

Lucia Šicko z Edufactory by Pixel Federation a Marek Šulik z Visibility, mentori v našom tohtoročnom inkubátore sa popri svojim komerčným aktivitám venujú aj vzdelávacím projektom.

Edufactory by Pixel Federation

Edufactory je iniciatíva za lepšie vzdelávanie. Podporuje vzdelávacie projekty, ktoré využívajú nové technológie hravou formou. „V Pixel Federation sme sa stretli ľudia, ktorým na vzdelávaní záleží. Chceme prispieť k tomu, aby deti chodili do školy radi. Podporujeme hry, ktoré sú edukatívne a taktiež tvoríme vzdelávacie koncepty pre deti a mladých, ktorí sa chcú venovať vývoju hier. Vzdelávanie je to, čo si Pixel Federation zvolil ako svoju CSR aktivitu, čiže aktivitu, ktorou sa snažíme vrátiť to, čo vnímame, že sme od spoločnosti dostali. Je to pre nás aj dlhodobá investícia do budúcnosti našej firmy a krajiny v ktorej žijeme.“ vysvetľuje Lucia Šicko, spoluzakladateľka Pixel Federation.

Visibility

Visibility je online marketingová agentúra. Pre klientov tvoria dlhodobé stratégie, starajú sa o ich PPC a mediálne kampane, alebo komunikujú na sociálnych sieťach. Za jedno z najdôležitejších poslaní považujú vzdelávanie ich fanúšikov a klientov v celom rozsahu online marketingu prostredníctvom blogu i školení.

“Myslím si, že každá úspešná firma by sa v rámci svojich možností mala snažiť zlepšovať našu spoločnosť. Práca v digitálnej agentúre býva nastavená čisto biznisovo a komerčne a niekedy sa tam ťažko hľadá nejaký vyšší zmysel. Niečo čo pomáha ostatným a nie je to len o generovaní zisku. Na workshopoch som v priamom kontakte s ľuďmi, takže mám od nich okamžitú spätnú väzbu. Zlepšujem sa vďaka tomu aj ako lektor. Vysvetliť úplné základy je paradoxne veľmi náročné, treba informácie podávať zrozumiteľne a jednoducho. Začínajúci podnikatelia, alebo startupisti sú veľmi vďačné publikum, ktoré sa toho chce naučiť čo najviac. Vzdelávanie je aktivita, ktorá mi energiu neuberá, ale naopak dopĺňa a vždy ma nakopne aj do klasickej agentúrnej práce,” hovorí Marek Šulik, Visibility Strategy director.

Impact Inkubátor

Aktivity v oblastiach vzdelávania, trvalej udržateľnosti, cenovej transparentnosti a férovosti, rozvoja komunít a dobrovoľníctva prinášajú často odpovede na rôzne aktuálne spoločenské výzvy. Nejde o charitatívne činnosti, ani neadresné prispievanie, ktoré primárne suplujú zlyhávania systému a pomáhajú hasiť najurgentnejšie problémy. Prospešné aktivity môžu vychádzať priamo z podstaty vášho podnikania a môžu sa stať jeho pevnou a neodmysliteľnou súčasťou. Niektoré úspešné slovenské firmy si podnikanie bez tohto rozmeru vedia len ťažko predstaviť, chýbal by im zmysel kvôli ktorému s podnikaním začali a čomu vnútorne veria. Chceli by ste sa aj vy inšpirovať alebo sa poradiť ako na to? Radi vám s tým v inkubátore pomôžeme.

Ak nie ste ešte rozhodnutí, či sa prihlásiť, príďte sa poradiť ešte pred ukončením registrácie na MeetUp vo štvrtok 30.marca o 18:30 do Impact Hubu, získate one-to-one feedback a dozviete sa viac. V prípade, že ste sa práve rozhodli, registrujte sa do inkubačného programu rovno teraz.