Neziskovky, občianske združenia, občianske a komunitné projekty. Ich aktivity robia okolitý svet o čosi lepším. Bojujú tam, kde sme to my ostatní kvôli nezáujmu, či nedostatku času vzdali, doťahujú to, čo nedotiahli ostatní. My takéto aktvity voláme DOBRÉ PROJEKTY . No často o tom, čo títo ľudia a organizácie robia ani nevieme.
V Impact HUBoch po celom svete sa snažíme okrem podpory inovatívnych myšlienok podporovať aj social aktivity neziskových organizácií. Učiť ich, ako sa stať udržateľnými, myslieť podnikateľsky a vedieť komunikovať. Aj preto sme si prizvali dievčatá a dámy z SK.PR.STRATEGIES na ďalší HUB Workshop
Dobré veci sa šíria samé – ak sa tomu pomôže :)
Nový HUB workshop: PR pre tvoj neziskový projekt so Soňou Lexmanovou a Blažkou Sedrovičovou je určený všetkým takýmto dobrým projektom. Aby sa o nich vedelo, aby si vytvorili a vylepšili imidž, aby získali nových podporovateľov, dobrovoľníkov či sponzora. Už 4. februára máš šancu dozvedieť sa od dvoch profíčok, ako začať.
Na 4 hodinovom workshope sa dozvieš:
- aké možnosti PR máte v treťom sektore
- aké sú základné nástroje PR
- ako napísať tlačovú správu, ktorá nezostane v šuflíku a redaktor ju hneď nezahodí
- aké sú princípy komunikácie s novinármi, ako ich nespamovať a byť ich rovnocenným partnerom
- Ako využívať social media ako neoddeliteľná súčasť komunikácie neziskových projektov.
Uč sa od najlepších
Blažka a Soňa robia svoju prácu so srdcom. Skvelo spájajú “komerčný” svet médií s organizáciami a príbehmi, o ktorých by ste mali počuť.
Sonin život je spätý s médiami a neziskovkami už dlhý čas. Pred kariérou v PR pracovala 15 rokov v elektronických médiách. Do roku 2005 pôsobila v televízii Markíza, stála pri založení Nadácie TV JOJ a bola jej výkonným manažérom. Prešla aj na agentúrnu stranu do jednej z najväčších PR agentúr na Slovensku – Neopublic Porter Novelli. Spolupracovala s Ligou proti rakovine, Portugalským inštitútom, a OZ eSlovensko na projektoch ochrany detí na internete. Je členkou Rady vlády pre mimovládne neziskové organizácie.
Blažka ťa zasvetí do prepájania online a offline sveta v PR, v ceste za vzdelaním si odbehla do Bristolu na univerzitu, kde študovala práve Digital Marketing. Pracovala v Slovenskom rozhlase, Rádiu Košice, ako PR manažérka projektu – Košice, Európske hlavné mesto kultúry 2013.Neskôr sa stala jedným z hlavných Account Managerov agentúry Neopublic Porter Novelli a v rámci tejto siete bola aj členom medzinárodného tímu Digital Europe, ktorý sa venoval práve využívaniu nástrojov, ktoré ponúka online svet, pre potreby PR.
Cena workshop: 15 EUR a počet miest je obmedzený na 15 účastníkov.
Termín workshopu: 4. februára do 10:00 do 14:00
autor: Baška Klimek
fotoarchív: Blažka Sedrovičová