- This event has passed.
HUB NGO Workshop – Fámy a fakty o tvorení obsahu na sociálnych sieťach
29. júna 2015 @ 17:30 - 20:30
Udalosť Navigation
Ďalší z HUB workshopov určený pre neziskové organizácie, občianske združenia či študentské projekty.
V najbližších mesiacoch sme si prichystali viacero praktických tém pre tretí sektor, od marketingu cez budovanie tímu, event managment aj získavanie sponzorov. Začíname marketingom a sociálnymi médiami.
Čo sa na workshope dozvieš?
- ako správne začať so sociálnymi sieťami
- ako na nich zaujať verejnosť a dať jej vedieť o aktivitách tvojej neziskovky či združenia
- aký je vhodný obsah pre dosiahnutie tvojho cieľa
- ako si vytvoriť komunikačnú stratégiu
- ako si vytvoriť originálny tone of voice
- ako zistiť, kedy postovať a kedy nie
- čo všetko sa dá na sociálnych sieťach merať a čo tieto čísla znamenajú
- ako spravovať reklamné kampane na Facebooku a či ich naozaj potrebuješ
- základné pravidlá, fakty a technické triky, ako zlepšiť svoj imidž online a osloviť svojimi príspevkami najviac respondentov
- ako správne prepojiť rôzne sociálne siete medzi sebou v jednotnej stratégii
Na záver si rozanalyzujeme fanpage každého účastníka a navrhneme spoločne kroky na zlepšenie. K workshopu budeš potrebovať vlastný notebook.
Cieľom 3 hodinového workshopu je ukázať ti, ako sa pozerať na komunikáciu cez sociálne siete strategickejšie, na čo všetko treba myslieť, kým „tam niečo postneš“, čo všetko si vieš sledovať a nastaviť sám a ako vieš na základe toho všetkého zvýšiť záujem ľudí o tvoje aktivity či nasmerovať ich k nejakej akcii ( prihlásenie sa na event, darovanie etc.)
Pre koho je workshop?
Pre ľudí z neziskoviek, občianskych či komunitných projektov, ktoré s komunikáciou začínajú alebo si s ňou dlhodobo nevedia dať rady. Mal by si mať už rozbehnutý projekt, aby sme ti vedeli poradiť na konkrétnych krokoch, čo zlepšiť a vyladiť.
Kedy sa workshop uskutoční?
Pondelok 29. júna od 17:30 do 20:30
Koľko workshop stojí?
3 hodinový workshop stojí 10€. Kapacita je obmedzená.
Kto vedie workshop?
Lektorom je Baška Klimek, jedna zo spoluzakladateliek nášho Impact HUBu, v ktorom zastrešuje aj komunikáciu a budovanie komunity. Pôsobila v jednej zo slovenských bánk na pozícii špecialistu externej komunikácie a podielala sa na budovaní imidžu, PR a online-ových aktivitách danej banky. Posledné 3 roky sa pohybuje vo svete reklmných agentúr. Bloguje pre rôzne organizácie a projekty, navrhuje stratégiu online komunikácie malým aj veľkým klientom. Má prsty v komunikácii značiek ako VIAMO, O2 Slovensko, Weber, Tesco Mobile, Big Shock, Sberbank aj mnohých neziskových projektoch. Viac o jej skúsenostiach sa dozvieš na Linkedin profile.