Loading Udalosti

« All Udalosti

  • This event has passed.

Ako získavať a starať sa o online darcov

27. mája 2015 @ 9:00 - 16:00

79€

Slovenské centrum fundraisingu otvára praktický intenzívny kurz v oblasti online fundraisingu zameraný na využívanie najpoužívanejšieho e-mail marketingového nástroja na trhu. Prostredníctvom prezentácií, praktických ukážok a diskusií prejdú účastníci kurzu procesom plánovania, realizácie, testovania a vyhodnocovania starostlivosti o online darcov s prihliadnutím na tradičné chyby v týchto oblastiach. Dôraz sa bude klásť na praktické ukážky. Kurz sa vrátane praktickej časti zameria na trenažér online fundraisingu, na ktorom si účastníci vytvoria plán fiktívnej online fundraisingovej kampane.

Čo sa na kurze naučíte?

Účastník bude schopný vytvoriť pre svoju organizáciu plán rozvoja online fundraisingu. Špeciálne bude schopný odhadnúť:

  • Potrebné kapacity,
  • Harmonogram rozvoja,
  • Voľbu správneho mixu online a offline fundraisingových metód,
  • Nastavenie starostlivosti o online darcov a zasadenie tejto starostlivosti do aktuálnych interných procesov,
  • Nároky rozvoja online fundraisingu na ďalšie časti organizácie.

Pre koho je kurz zrčený?

Kurz je vhodný pre absolventov kurzu o základoch online komunikácie a fundraisingu. Je ideálne určený pre pracovníkov z oblastí:

  • Komunikácie a propagácie,
  • Online fundraisingu a individuálneho fundraisingu všeobecne,
  • Starostlivosti o darcov,

Aká je cena celodenného kurzu?

1 účastník: 99 EUR
Člen Klubu fundraiserov: 79 EUR

PRIHLÁS SA

Kto vás to naučí?

Jan Gregor sa v Hnutí DUHA venuje rozvoju individuálneho fundraisingu od roku 2006, v súčasnosti vedie oddiel individuálneho fundraisingu. Jeho špecializáciou je online a direct fundraising. Je členom Rady Hnutí DUHA a od roku 2012 predsedá výkonnej rade koalície Za snadné dárcovství. Dlhodobo sa venuje problematike pravidelného a neanonymného darcovstva. Jan sa podieľal na rozvoji metódy direct dialogue, ktorá v rokoch 2006-2011 prinášala pre Hnutí DUHA niekoľko tisíc nových pravidelných darcov ročne. Podieľal sa na rozvoji donor relationship managementu a jeho databázového riešenia. Od roku 2010 pracuje s MailChimpom, ktorý je plne implementovaný do online fundraisingových procesov Hnutí DUHA. Nová stratégia prepojenia online a offline fundraisingu od roku 2013 generuje mesačne cez 1000 nových kontaktov a číslo vďaka rozvoju online fundraisingu stúpa.

Podrobnosti

Dátum:
27. mája 2015
Čas:
9:00 - 16:00
Cena:
79€
Udalosť Category:

Miesto udalosti

Impact HUB Bratislava
Hviezdoslavovo námestie 176/20,
Bratislava, Slovensko 81102 Slovenská republika
Telefón:
+421 903 429 944
Webstránka:
http://impacthub.sk/

Organizátor

Slovenské centrum fundraisingu
Webstránka:
http://www.fundraising.sk/