nataliajakubcova14@gmail.com'

Členka Mirka Zelenáková rozbieha na Slovensku vynovenú online travel agency

Prekonala strach, rozhodla sa zmeniť prácu a zmierniť tempo. Naša členka Mirka Zelenáková zmenu neľutuje a naučila sa opäť tešiť z každého dňa.

Začínala v Pelikáne na pozícii konzultant/predajca cestovných produktov, až sa vypracovala na produktovú riaditeľku, kde viedla tím šiestich šikovných ľudí. Po desiatich rokoch mala pocit, že je najvyšší čas na zmenu, posun niekam inam. „Veľmi som sa tej chvíle desila. Pelikán bol dovtedy môj život a podriadila som mu všetko. Bola to moja rodina,“ hovorí Mirka.  Na druhej strane cítila, že je veľmi vyčerpaná z tak náročného pracovného tempa a potrebuje zmenu. Odišla z Pelikánu, kúpila si letenku do Japonska, kde denne prešla osemnásť kilometrov, videla Tokyo, Osaku či Kyoto, nádhernú japonskú prírodu. Japonsko ju uchvátilo a načerpala plno síl a inšpirácie. Vrátila sa domov tesne pred Vianocami a prvýkrát po rokoch si sviatky užila bez stresov. Zmena sa vyplatila.

Dostala viacero pracovných ponúk, okrem iného aj ponuku z jednej z najlepších online travel agency na svete. Nechcela však, aby sa celý jej svet opäť točil len okolo práce. Vybrala si Asianu. Asiana je česká spoločnosť, ktorá má pod krídlami viacero cestovateľských portálov – najnovšie aj SuperLetuška.sk. „Asiana je taký „rodinný“ podnik. Atmosféra spoločnosti ma dostala. Rozhodla som sa teda prijať šancu a možnosť rozbehnúť slovenský trh.“ Z pozície Country Manager Slovakia momentálne rieši skoro všetko – od analýzy konkurencie, rozvoja vzťahov s novými či existujúcimi partnermi až po hľadanie nových príležitostí, ktoré chýbajú na slovenskom trhu. Rada by svoje nevypočuté nápady z Pelikána realizovala práve v Asiane. „Pomáham aj s vypracovaním náročných požiadaviek, ktoré sa nedajú ľahko nájsť online a logika vyhľadávania akejkoľvek spoločnosti nestačí. Mám rada ten pocit, keď klientovi vieš ponúknuť super cenu na komplikovanejšie lety. Napríklad som mesiac dozadu skombinovala cestu cez pol zemegule len za šesťsto eur.“ Ak hľadáte lacnú letenku do vysnívanej destinácie alebo chcete čo najvýhodnejšie a najefektívnejšie naplánovať svoje cesty, neváhajte sa na Mirku obrátiť.

V Superletuška.sk chce dosiahnuť poskytovanie kvalitného supportu všetkým zákazníkom. Mirka sa riadi heslom náš zákazník = náš pán. Chce vybudovať vzťah s klientmi, ktorý bude založený na dôvere. Ide jej o komplexné porozumenie problematiky jednoduchého nákupu leteniek a iných cestovných produktov na web stránke, starostlivosť o klienta pred a počas cesty, až po finálne využitie produktov. Rada by v budúcnosti otvorila pobočku a vybudovala tím SuperLetuška.sk na Slovensku.

Vďaka zmene pracovného tempa sa môže venovať viac sama sebe. Jej srdcovou záležitosťou je tanec a taktiež cestovanie. Mirka je akčný typ cestovateľa, v krajine toho chce vidieť a zažiť čo najviac. Posledné dni dovolenky však rada strávi na pláži s drinkom v ruke.

Od januára pracovala formou home-office, ale po mesiaci zistila, že tadiaľto pre ňu cesta nevedie. Vybrala si tri coworkingy a v Hube využila možnosť skúšobného dňa. Po tomto dni vedela, že Impact Hub je správne miesto. Okrem toho, že si rozumie s ostatnými členmi, taktiež ju pracovné prostredie Hubu motivuje. „Je tu super atmosféra a cítim sa tu skvele. A v Impacte spravím štyrikrát viac ako doma, čo je pre mňa ten najdôležitejší aspekt.“ Teší sa, že prostredníctvom členských eventov bude mať možnosť spoznať ďalších kolegov.

Mirka už nechce plánovať, ale žiť a tešiť sa z každého dňa. Neplánuje, ale sníva. Mirke držíme palce, aby sa jej všetky sny postupne splnili.


autor: Katarína Vargová