Agentúry nepotrebujete. Nik to za vás nespraví lepšie a lacnejšie ako vy sami

Možno trošku zveličené, ale takto nejako by sa dalo opísať motto novovzniknutého projektu Truniversity chalanov Jakuba Mazána a Michala Stína.

Samotný názov už napovie. True university – [ tru: university] – Skutočná univerzita. Reálne skúsenosti. Niečo, čo vám ostane a viete to kedykoľvek znova využiť v prospech svojej firmy – vedomosti. O tom je Truniversity. Jej cieľom je naučiť riadiacich pracovníkov v malých podnikoch, ako sa v online prostredí orientovať. Aké možnosti pre budovanie povedomia značky, zlepšenie konverzií, meranie výsledkov máte. A ako ich efektívne využívať. Pretože nik za vás neurobí prácu tak kvalitne pre vašu firmu, ako vy sami. Ani lacnejšie. To platí hlavne pre základné online nástroje a pre menšie firmy, pre ktoré sú služby agentúr častokrát pridrahé.

Čo sa na prvých kurzoch Truniverzity dozviete?

nu-300x100

  • Aké sú základné pojmy online marketingu a čo znamenajú v praxi
  • Ako funguje Google AdWords
  • Ako sa zorientovať v rozhraní Google AdWords
  • Za pomoci lektora si dokážete priamo na kurze urobiť analýzu kľúčových slov pre váš biznis
  • Lektor vám pomôže navrhnúť správnu štruktúru kampane
  • Ako správne priebežne sledovať a optimalizovať vašu kampaň

A v neposlednom rade vám chalani ukážu, ako začať s online marketingom zo správnej strany! Prihlasovanie na Truniversity nájdete čoskoro na našom webe aj s popisom kurzov.

Kto chalani teda sú?

Jakub aj Michal sú paradoxne z agentúrneho prostredia. Ich projekt však neberú ako streľbu do vlastných radov, nakoľko považujú vzdelávanie malých podnikov za niečo, čo by mohlo pozdvihnúť celú úroveň využívania nástrojov online prostredia pre dobré kampane a efektívne riešenia na Slovensku.

 

Jakub vedie v reklamnej agentúre daren&curtis kreatívny tím. Okrem toho má aj pár vlastných projektov. Založil občianske združenie a snaží sa rozbehnúť aj vlastnú značku oblečenia. Práve z týchto osobných skúseností vie, ako využívať online prostredie pre propagáciu a merateľné výsledky efektívne, bez potreby veľkej značky a zvučného mena, či drahých služieb marketingových poradcov. So svojimi skúsenosťami sa rád delí aj ako lektor s účastníkmi Pricemania academy či na Slovakia Retail Summite 2014.

 

894944_10201627003818216_402550710_o-725x1024Michal začal v malej agentúre RUonline, v ktorej sa venoval SEO optimalizácii a linkbuilding. Neskôr prešiel do agentúry deren&curtis a pod touto značkou sa venuje mixu rôznych online aktivít cez SEO onPAge, PPC kampaniam, webovej analytike – skrátka robí mecheche menom performance marketing.

V rámci jednotlivých kurzoch budú témy pribúdať. Víziou Truniversity je poskytovať vzdelanie, ktoré pomôže akýmkoľvek biznisom na rôznych úrovniach. Chcú osloviť aj ďalších lektoroch, mladých ľudí s vášňou pre jednotlivé online, ale aj offline nástroje a niekoľkoročnými skúsenosťami s ich dennodeným používaním. Truniversity sa chce postupne zamerať najmä na podnikateľov nielen v Bratislave, ale aj v ostatných krajoch Slovenska, čo nám je veľmi sympatické. Práve tam možnosti pre vzdelávanie ubúdajú. Radi by raz školili v každom krajskom meste a pomohli mnohým šikovným podnikom zvýšiť ich šance na úspech.

Chalani nie sú suchári a na ich kurzoch sa dočkáte aj veselších kúskoch. Veď posúďte sami: